Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

söndag 21 februari 2010

Söndag

Var trött (typ standardläge)och funderade om jag skulle ställa in eller ej..men, jag "tvingade" mig och jisses vad kul jag hade.Kände mig dock lite obekväm i början, tankarna fladdrade på både det en aoch andra men jag bestämde mig för att bara vara och vad som händer-det händer-och inget hände:-) Har inte bowlat sedan vet inte när men det gick fort att komma in i spelet och roligt var att jag spöade T..
Körde hem Us bil och T följde efter och sedan åkte jag med honom till staden, käkade mat på Simon&Victor och sedan bio-Shutter Island. Jag har läst boken för länge sedan och med tanke på det som jag upplevt så fanns det ett och annat i filmen att fundera på-klart sevärd. Som T sa när vi åkte hem; får sätta på Disney Channel när jag kommer hem så jag kan sova:-)

Inga kommentarer: