Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

torsdag 4 februari 2010

Resfeber

Imorgon så är det dagen D-nu får vi se hur det går framöver,för mig utan make&småkottar och familjen utan mig..hemlige mannen muttrar om städschema och annat som han nu inser faller på sin lott;-)

Fina U hämtar mig vid tåget och jag hoppas att SJ inte frusit ihop utan kan leverera mig till Östersund.

Dock har jag planer för lördagen-semla,semla,semla,shoppa,shoppa,shoppa,krama E,krama E..najs..

Idag hade jag dock en mysig fika med J och G1,det är ett något som bör ske oftare-trevligt!Fick en del tips och trix oxå (J är verkligen den som vet det mesta man bör veta om att vara i Wien som förälder-även fast hon säger att det inte är så;-))

Annars är det PMS-magont,huvuvärk och grått väder..

Just det-två Åre-mössor har det blivit-en rååssa och en svart.

Inga kommentarer: