Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

onsdag 24 februari 2010

Ett steg på vägen

Sover superbra.Känns dock direkt om jag "slarvar" dvs lägger mig senare än 21.30.
Var riktigt igång imorse på jobbet,kunde strukturera min uppgift och kände att att "ivern" som jag haft förut kikade fram.
Lämpligt dock att jobba 4 h och jag var ej helt slut när jag begav mig hemåt.
Har nu sovit en stund,ca 45 min och känner mig lite mosig..

I helgen skulle jag och tjejerna sovit över hos min hyresgäst E och hennes dotter men Jennifer är tvärförkyld och hostar och jag vill bespara E detta då hon har ett brutet revben..skulle nog kännas för hemskt att hosta när revbenet är av.

Vi slappar i huset,om det blir fint väder så drar vi kanske till slalombacken i byn några timmar.

Jag hoppas nu denna kyla försvinner-minus 32 i morse men nu på em är det minus 8.
Min lumparkompis T har hotat att hämta mig nästa vecka dagligen för att åka skidor..ska ta med mina längdskidor till U så får jag se om jag kan dra mig runt några kilometer.

Annars är det nedräkning till den 31/3 då hemlige mannen kommer på besök-najs!!

1 kommentar:

Christina M sa...

men du, nu hänger jag inte med :)

1) Började du redan nu pa ditt nya jobb, jag trodde du skulel börja i Maj?

2) Hur länge ska du va borta?

Kram a la mas