Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

torsdag 25 februari 2010

Energi

Dagen var spännande-inbjudan ute för att deltaga i projektet. Det tog ca 1 timme så hade jag tre anmälningar till 4 erbjudanden-nu kan projektet gå in i en mer praktisk form. Ska bli otroligt spännande.

Var på favoritstället nummer 1-SPA KLINIKEN..efter 80 min behandling av hela kroppen, ansiktet och fötter så sitter jag här nu och är pigg-härlig känsla.
Imorgon ska jag fixa håret och på em blir det möte i Jämställdhetens tecken.
Åker sedan ut till tjejerna (dock är yngsta i staden då det är invigning av vinterfestivalen så jag och stora dottern gör lite stor tjejsmys..ska förhöra mig på hur hennes liv ser ut för tillfället).

På söndag hoppas jag och tror att det blir lite slalomåkning.

Hemlige mannen är ute och dricker bira idag (tack till K och H)och i helgen ska han på bio (syrran hans kommer över en sväng).

Inga kommentarer: