Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

tisdag 2 februari 2010

Mycket pyssel i kulisserna

Idag så skruvades det ihop de sista IKEA-möblerna..
Håller på att undersöka en del saker inför återinträdandet i det jämtländska samhället.

Imorgon så kommer min vän,E,genomgå en komplicerad operation och vi håller tummar&tår att allt kommer gå väl!!Tusen cyberkramar till dig (även fast du fick dem i telefon idag).

Imorgon blir det mys&mys i stora staden med maken (som jag tror tycker detta är svårt och tufft att jag åke på fredag för några veckor). Vi har inte varit ifrån varandra många dagar sedan 2008 då livet kastades omkull rejält.
Själv märker jag att jag gör som jag alltid gjort,blir fokuserad och pragmatisk för detta har jag fått träna i många år med säga farväl till mina älskade stortjejer. Om man inte gör det så överlever man inte..jodå,men det gör mindre ont i hjärtat på detta vis.

Inga kommentarer: