Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

tisdag 9 februari 2010

Andra dagen

Sov dåligt inatt igen..inte bra,men det susade många interna filmer genom huvudet..
Dagen gick dock bättre, utsattes igen för minnen från då,men reagerade inte lika starkt..På APT skulle jag berätta min bakgrund och jag velade fram och tillbaka hur privat jag skulle vara men då jag idag var så låg mot igår så tänkte jag att det är lika bra att ge dem info.
Grät gjorde jag och de gjorde många av dem med..det är en mindre arbetsplats med lite mer,erfarna människor,och jag kände mig lättad när det var klart..Några kom försiktigt fram och sade;det var så bra det du gjorde,nu vet vi.

Min närmaste medarbetare kollade oxå vad hon skulle göra om jag skulle svimma..tack för visad hänsyn-det skapar en otroligt stark trygghet för mig när jag nu möter mina demoner från det förflutna.
Idag är jag trött,som en urvriden trasa..införskaffade lugn meditationsmusik som jag tänkt varva ned med ikväll..

Ibland undrar jag om inte ödet har ett finger med i våra liv..av en slump så gick och käkade lunch med S (som dessutom visar sig vara syster till P,som jag gick i föräldragrupp med Gustaf). Vi har samma behov-en grundkärna vi bär på och nu hoppas vi kunna lotsa oss till roligare saker..bestämde oss för att gemensamt prova Yoga, promenera och åka skridskor (långfärds)på isen framöver..kul saker att se fram emot.

I helgen så åker jag med tjejerna hem till dem,åker med dem igen på söndag för ytterligare tävlingar och xet får en egen dag. Åker med honom till jobbet på måndag.

Inga kommentarer: