Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

fredag 19 februari 2010

Fryser

Köldknäpp i Jämtland,ska bli minus 22 i helgen.
Idag var jag pigg på morgonen och fram till lunch då hjärnan blev mkt trött. Blir nog superbra med 50% i 4 veckor för att hitta en stilla lunk och repa kraft.

Imorgon stressar jag av-ev.promenad i kylan eller kanske en simtur?!!

På söndag ska jag bowla med min Lumparkompis T.

Spanade på vädret i Wien och ser nu att våren börjar anlända med sol och plusgrader.

Idag blev jag stressad då jag fick mail av aupairen-hon har blivit utvald att få göra en resa till Uruguay och detta ska ske i början på April..efter några telsamtal så löste det sig det hela, nya aupairen anländer den 26 mars,K har intro med henne i ca 10 dagar innan hon lämnar oss för Sverige...och givetvis bör man stötta när hon får en sådan superchans till äventyr;-)

MEN, hon kommer tillbaka en vecka i maj (hon och J tar barnen) så att jag och hemlige mannen ÄNTLIGEN ska få en honeymoon-det blir något att längta efter:-)

Ni Österrikare-några tips i Österrike med spa&lyx?

1 kommentar:

Christina M sa...

Bad tatsmansdorf?
Graz ;)