Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

onsdag 17 februari 2010

Läkarbesök

Då mina stress symptom kommit tillbaka så gick jag till läkare idag.
Yrseln är värre så i samråd så kommer nu ny MRT att göras för att jämföras med de bilder som finns här i Östersund.

Jag har blivit rekommenderad samtalskontakt (och jag hoppas nu äntligen få verktyg att bearbeta allt det som hände under förra året,året dessförinnan och alla år innan dess;-)

Kommer jobba 50% i en månad och andra halvan ska jag sakta och säkert bygga kraft.

Nu är frågan?Flacka eller vila?Vila förstås..detta är ingen lätt situation för hemlige mannen ej heller för mig eller våra barn. Men,jag måste ta itu med detta på ett bra sätt för att kunna gå vidare.

Jag ser (tror jag) vad som gör ont..Kontroll och prestation,två starka krafter som jag bör komma underfund med och inte låta styra mitt liv. Jag missar ju livet genom att stånga mig själv blodig och upprepa vissa saker om och om igen..

Är trött idag (sover som en stock dock mellan 22-06 varje dag).
Kanske nu kroppen släpper allt och det är kanske därför det känns som jag sprungit rakt in i en vägg..

1 kommentar:

Susanne sa...

Åh, jag hoppas så det är bra med dig! Att börja nytt jobb är väldigt omväldande och även om man försöker så blir man påvekad och lite uppstressad, tror du inte? Kram på dig!
// Sussi