Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

söndag 14 februari 2010

Summering av första veckan

Att jobba heltid fixar jag inte..
Hela helgen har gått åt för att komma upp över ytan.
Jag måste bryta mina "dukto-mönster", hoppas på att kunna jobba 75% dvs 8-15 max. Övrig tid blir till att få igång kroppen,yoga och fysisk aktivitet.

Jag saknar min familj så det gör ont men inser att jag behöver denna break..men, 4veckor är lång tid.

Helgen var kul-att få sova med min tvåa i samma säng-gos och att få följa med och se min stora tjej tävla..dock, miljön var ganska tuff för mig som fortfarande har problem med ljud och folksamlingar men det gick över förväntan. Dessutom körde jag bil och det känns helt ok.

Hur gick det då? Hon placerade sig i mitten av alla tävlande-verkligen godkänt för någon som simmat i ca 3 månader..

Jag har dock varit fruktansvärt yr denna vecka-stress relaterat även om jag på ytan tyckt att det varit ganska lugnt..men, jag inser att jag MÅSTE lyssna när kroppen protesterar..

Inga kommentarer: