Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

torsdag 1 juli 2010

Leva som man lär

så tog det bara någon timme så stod jag och ursäktade hemlige mannen som inte lämnat in om semester och personalen, svenska A, hade återigen den tacksamma uppgiften att leverera budskapet..och jag föll i fällan:-)

Frågade om dagis var stängt i sommar?Nej, det är det inte men de behöver veta för att kunna planera-absolut, det håller jag med om. Men sedan kom det; du är ju hemma?!Och ja, jag har en barnflicka..men, det spelar väl ingen roll hur jag har det hemma..För de små är rutinerna viktiga och inte hattande fram&tillbaka.
Jag är dessutom fortfarande sliten och nätterna är fortfarande som en rysk roulette och jag VILL inte falla tillbaka dit där jag varit.
Vi betalar för en plats och en anledning att vi valde deras dagis var att de är öppna året om.

Inga kommentarer: