Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

måndag 5 juli 2010

Måndag igen

Veckorna går fort..Idag hade jag morgonpasset med de små och det var en otroligt trött fru/mamma som inte kom upp ur sängen. Hemlige mannen var oxå helt slut,jetlaggad och eftersom att vår son vaknade ca 4 ggr inatt som vi turades om att gå upp så var det hårt som sagt att lämna sängen för båda.

Lite matshopping med Livia och Dudas fick vara hemma pga sina koppor.
Igår när vi var vid slottet så gick en annan familj förbi oss och då de såg Gustaf så lyfte de bort deras son..hemlige mannen sade att det var vattkoppor men de klev snabbt åt sidan för att undvika vår "pestsmittade" son. Tanken slog mig-tänk om min son haft födelsemärken i ansiktet eller någon kronisk sjukdom som yttrade sig som fläckar i ansiktet..vad hemskt om människor skulle välja omvägar pga detta..

Eftermiddagen spenderades i stora staden med tjejerna. Jojo fick lite måleriprylar, mamma sockar i krigszonen inne på HM och sedan for vi hem. Det var kul att vara ute med de stora och vi lär verkligen känna varandra på "nytt". Nu är smekmånaden över så nu kommer allas mindre bra sidor fram men det är utvecklande;-)

Idag dricker hemlige mannen öl med sina hemliga kompisar. Lär väl slira hem lite senare idag.
Imorgon har jag sovmorgon och sedan väntar träningspass med min Amalia.
Eftermiddagen hoppas jag att de små kan vara ute en sväng och kanske är det dags att ha vattenpistolskrig..he,he..

Inga kommentarer: