Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

söndag 18 juli 2010

Ont i halsen och trevlig fika

Idag var jag seg..vi sov dock super inatt, så välbehövligt.
Vid 9.30 så gick jag ner till ett fik i 13:e där jag mötte upp med en vän, J. Hemlige mannen slog sällskap med de små och fortsatte vidare till slottet.
Tre timmar gick fort och allehanda ämnen avhandlades och när jag lämnade fick jag en Amelia med ISO-tips och en ståbräda till buggan-tack J.

Hemma var det bättre med de stora, det kliar förstås men den värsta ledsamheten över att inte komma hem imorgon har släppt. Nu siktar vi på nästa måndag och då flyger de hem med assistans.

Vi var ute i regnet och lekte en stund..konstig känsla att ha windstopper på sig mot att vilja vara naken igår-tvära kast:-)

Nu hoppas jag att jag inte blir sjuk då jag har sanslöst ont i halsen och känner mig sjukseg..

Inga kommentarer: