Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

torsdag 8 juli 2010

Varning för tu man hand

Igår gick vi på bio hemlige mannen och jag. Vi velade in i det sista om vi skulle gå men iväg kom vi..skojsamt sade jag att kanske vi skulle stannat hemma för att undvika något som ödet hade i beredskap..det började ca 300 m från hemmet då hemlige mannen började kommentera vissas bilkörning m m. Detta är något jag tycker är så rixfånigt speciellt då han själv kanske inte alltid gör som han förväntar sig av andra..så var det igång..om man öppnar locket till det förflutna och det pågående mixat med enorm trötthet så var det två barnungar som tjafsade hela vägen till bion. Tur att den var två timmar så vi kunde få eld upphör men efteråt så fortsätte det..tills kl 01.30 typ då jag verkligen behövde SOVA.

Detta är nog det negativa med att leva parallell liv då så mycket tankar och funderingar ska ventileras under kort tid när vi nu är tillsammans. Det som hänt oss tidigare har ju tagit all vår kraft men nu när det mesta är ok så kommer "energin" till att börja bry sig i den sk vardagen-och där är vi inte på samma planet alltid. Men-jag kallar det för utveckling och hemlige mannen är frustrerad tycker att allt kan väl ändå bara få vara nu..
Han stack tidigt på jobbet och nu när han är "jour" i fyra veckor så får vi se hur mycket tid han kommer finnas i vardagen..

Annars har jag ont i halsen, vår Amalia är har oxå rixont i halsen, Gustafs koppor är bättre och så är även Livias.
På programmet står helghandla och göra en plan för hur helgen ska tas om hand.

Inga kommentarer: