Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

torsdag 10 september 2009

Dagens överraskning

Idag när jag hämtade Gustaf så hade de redan gått till vila och där låg min lille son med filt på en barntältsäng:-)Han var dock glad att se mig och fann sig glatt att bli hämtad..Dock,när jag irrade runt då hans avd ej fanns i sitt rum så mötte jag en kvinna som undrade om hon kunde hjälpa till..min standardfras att jag ej pratar tyska avslöjade mig och då frågar hon om jag möjligtvis är från¨Sverige då jag ser "svensk" ut?Det var nämligen hon oxå:-)
Det visade sig att hon jobbar som engelsk lärar på dagiset sedan ett år tillbaka:-)
Superkomiskt men bra för då kan jag verkligen få svar på det jag undrar..
Iallafall,inskolningen går super,imorgon blir lille Bub där från 08-12.30.
Vi far till flygplatsen och lämnar Emma som nu fullgjort sina veckor hos oss..hon kommer vara saknad..

Inga kommentarer: