Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

torsdag 17 september 2009

Ihhh

..nu är det mkt spännande saker på gång..kan ej berätta ännu men förhoppningsvis om fåtalet veckor..
Jag hade återigen ett trevligt möte igår (tack J för att du bjöd hem mig)med J och hennes G (blir som Bananer i pyjamas med våra söner då de har lika namn)Jag förundras över förmågan att våga sätta tillit och dela med sig av sig själv när man möts som nya människor men J gav mig mkt på vägen.Jag hoppas vi ses snart igen.
Jag är lite lätt neurotisk fortfarande, mattider är heligt och jag blir lätt lite orolig om jag inte planerat och har tillgång till mat (skratta du kära S men det har inte blivit bättre-snarare tvärtom).Anledningen är svimmningen förra året men det ha rju ej hänt något sedan dess..tror med tiden så slappnar jag nog av när det gäller detta sista "hinder".Annars åker jag numera spårvagn och buss-busenkelt men tog mig några år att göra det..fniss..men,varje sak har sin tid.

Jag mår annars väldigt bra nu,fortfarande lite stresskänslig men allt funkar.
Denna vecka har gått ruskigt fort och Gustaf trivs som fisken i vattnet på sitt dagis.Strular på kvällen men sover gott om natten i mammas säng och så får det vara ett tag framöver..

Inga kommentarer: