Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

torsdag 3 september 2009

Det är SÅ hårt att vara hemmafru

eller,vad sägs om detta; med tvång behöva befinna sig utanför sin lägenhet,ha picknick i solen,ligga på en filt och mysa med barnen då städerskan från rena paradiset är på besök i 3,5 h och där resultatet är så fint att man kan spegla sig i golv,speglar och fönster?!Jag tror att jag börjar gilla mitt liv;-)
Dessutom har jag ju min barnflicka som samsas om att hålla pli på galne sonen..
Natten sov han med sin pappa,mamman i vardagsrummet på madrass och barnflickan i gästrummet som inte kunde sova då lille prins charming lämnat sitt sovställe..

Skämt åsido,livet börjar återvända till det som jag önskat under så lång tid,dvs ordning,reda och livsglädje..försöker dock inte rusa på utan att göra saker i långsam takt..
Idag är vi extremt trötta, förhoppningsvis sista dagen med 29 grader varmt..suck..denna hetta..inte roligt.

Inga kommentarer: