Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

lördag 19 september 2009

Sömstrulet dominerar..

Inatt blev det typ ingen sömn..från ca 22.30-02.30 så sparkade,snurrade och for Gustaf i min säng..sedan somnade han men inte jag..fy,vad detta är jobbigt..vi har nu inga alt,vi måste ta striden och få han att sova i sin säng igen..Idag hoppas jag syster T är hemma för då far jag och Livia dit så att jag får sova..jag har tagit de senaste nätterna då hemlige mannen är sjuk men,nu är jag helt kaputt..så fort gick det..tur i oturen att vi har dagis på dagarna för honom..Har oxå beställt hem omega 3 vilket tydligen kan hjälpa hyper-barn som min son att bli lite lugnare..

2 kommentarer:

Christina M sa...

Stackare.
Vince har sovit (viskar sa det inte hörs) ganska bra de senaste dagarna. Jag o andra sidan var vaken fr 1-4 imorses...

Hur gick det med det där häxmedlet de skulle blanda ihop pa apoteket? Har hört om det men ej provat, det ska visst bli värre innan det blir bättre.
Har du provat Melatonin? Det är receptbelagt här o i Sverige tror jag, men det är ju ett naturligt hormon? Ska visst hjälpa kick starta sömnen pa nat vis.
Men look who is talking, mamman med sonen som INTE sover hela natten.

Kram

Christina M sa...

OCH sonen är snuvig o feber. Satans, inget dagis imorgon...