Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

tisdag 19 januari 2010

Ny aupair

Natten var bra för mig men inte för hemlige mannen. Livia sov rakt igenom (ny strategi,välling kl 21 och 22). Gustaf vakande dock 01.45 och sedan hostade han som en tok..Jag hörde inget av detta..Sedan sov hela familjen till 07.45 och maken hamnade i tidsnöd då han var helt perplex att kidsen sov så länge..Välbehövligt dock..

Vi registrerade oss på en aupair sida och fick direkt aupairs som kontaktade oss..Dock så föll vi för en unik tjej/kvinna (har ej frågat om jag får skriva om henne men det slumpade sig som så att hon kommer söderifrån,inte långt ifrån vart jag växte upp).
Nu tror jag hon har bestämt sig för oss och vi för henne så i slutet på april komme hon hit för handover.

Denna vecka är en lång väntan på ett otroligt viktigt samtal,fredag 13.00.
Idag ska jag och Gustaf åka till Dotkind och lunch blir förmodligen McDonkan..

1 kommentar:

Anonym sa...

Va skönt för er att få sova! Nog helt rätt strategi att dra i så mycket välling det bara går innan ni går och lägger er;) Kram