Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

måndag 25 januari 2010

Förkyld

Gustafs förkylning har tagit mig i ett hårt grepp.
Imorse hade jag ingen röst och totalt tvärtäpp.
Gustaf är den som strular på natten-två gånger i natt fick hemlige mannen masa sig upp och ge han välling. Livia sover dock nu.
Hemlige mannen har fått problem med ryggen så han måste besöka en kiropraktor idag och hoppas han kan få hjälp.
Efter en massiv shoppingrunda pga att söndagar är stängt här,pressat mig själv uppför mördarbacken hem så kändes det bättre.

Sushi till lunch och sedan lite eftermiddagsvila med svenska veckotidningar som Kamilla tagit med sig-Najs!

Kamilla ger sig iväg för att hämta upp Gustaf på dagis-jag fixar lasagne till middag.
Denna vecka kommer att gå fort,imorgon ska jag förbi Dotkind.
Onsdag ska jag träffa Dr N.
Torsdagkväll är hemlige mannen ute på bira,bira,bärs,bärs (då tror jag att jag och Kamilla tar teven och ser Möbelhandlarens dotter klart)
Fredagkväll hoppas jag på IKEA med maken för att införskaffa skruvar till bejbis säng och en expedithylla till barnens nya lekrum.
Lördag åker jag och hemlige mannen till Parndorf (outlet)och införskaffar en ny garderob.
Inser att fettfläckiga tröjor med bananrester kanske inte funkar som jobbkläder;-)

Kanske lite städning kan hända oxå-urk..

Inga kommentarer: