Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

söndag 24 januari 2010

Etiketter

Har påbörjat att sätta etiketter på alla mina inlägg...givetvis blir jag hängande och läser tillbaka och minns..Det är inte lite vi varit med om,min älskade familj.

Nu känns dock allt bra-av utmattningsdepression inget kvar,kombination av medicin som gör att jag sover och många nätters sömn i rad.
Jag har byggt upp ny styrka den senaste tiden och känner mig "normal"-vad det nu innebär men har återtagit min gamla hobbies,läser böcker som aldrig förr och en och annan film blir det oxå.Kan titta på ond,bråd död och vita rockar på TV skrämmer mig inte mer..
Den 4 november förra året så hade jag en förhoppning om att jag skulle få hjälp så att livet skulle kunna återvända såsom jag kände till det och det har med råge uppfyllts.
Ett stort tack till AKH och Dr N.

Inga kommentarer: