Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

söndag 10 januari 2010

Ont i huvudet

Livia som ej ätit ordentligt pga alla sjukdomar har nu börjat äta ikapp..bland annat så vaknar hon mitt i natten oxå,inatt var det 02.45.
Jag tänkte jag skulle stötta hemlige mannen,reste mig sakta,kom till köket,fick jordens blodtrycksfall,kände att om jag inte lägger mig ner så tuppar jag av..mådde illa som bara den..Hann nästan till sängen men for omkull precis innan..landade på ryggen och slog huvudet i golvet..Hemlige mannen blev helt chockad förstås men det gick bra...Andra gången jag försökt gå upp på natten sedan medicineringen-resultat;det går inte..Så nu stannar jag i sängen tills dessa mediciner sätts ut om några månader..

Ungarna röjer järnet men det är så kul att höra och se dem.
Gustaf och Hanna har bondat rejält..Imorse kom Gustaf farandes på en bil och hade den andra i handen till Hanna:-)

Inga kommentarer: