Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

lördag 2 januari 2010

Lördag

Gustaf är frisk..
Livia har nu hög feber igen och grönt därbak..ny tand på väg ut..

Jag räknar snart timmarna innan färd till Sverige. Som jag längtar efter mina två stora tjejer,kommer bli mycket tjejsnack;-)Om de nu vill berätta hemlisar för sin gamla mamma..enligt stora dottern så är ju män gubbar vid 35 så det innebär ju att jag är gammal tant som snart blir 37..Minns själv hur kaxig man var när man gick på högstadiet och såg "gamlingarna" som gick Komvux-typ 23:-)Tycker dock själv att jag inte är en dag äldre än 25!!
Har mycket att uppdatera. En hel del besök ska jag göra,bland annat snylta en middag eller två hos mina vänner och lite fika blir det oxå..shopping står oxå på programmet, svenska böcker och tidningar,svenskt kaffe (ja,jag befinner mig för närvarande i kaffestaden nummer ett men svenskt är ändå svenskt). Massor med välling ska oxå forslas in i Wien då denna välling räddat oss nu när barnen varit sjuka och POPs halksockar..sedan en del småsaker och säkert en massa onödigt..

1 kommentar:

En häxa på Vift sa...

ja, svenskt kaffe finns ingen annanstans....
ja, ikea möjligen men det kostar ju skjortan och lite till.
Tidningar är också sånt som jag saknar och brukar ladda upp med när jag är där.
Vet inte riktigt när du åker så jag passar på nu att önska dig en trevlig resa
Kram Nettan