Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

söndag 10 januari 2010

Vinterkräksjukan,omgång 2?

Jennifer har kräkts hela natten..nu väntar vi andra..

Nu känns det inte sådär superkul att vara storfamilj..har inhandlat elektorlyt,ätvänligt dvs soppor,chips,cocacola, salta pinnar..jag tyckte tidigare i mitt liv att en vinterkräk om året var pest men,nu,2 omgångar på mindre än 3 veckor..ska man vara riktigt noga så var den förra 2009 precis innan jul och denna sker ju nu i början på januari..
Jag har nu oxå börjat få ont imagen..K är i staden och handlar in pyssel till tjejerna (som förmodligen kommer vara uttråkade till max när de kommer på fötter) med lilla L som dessutom är praktförkyld..Själv försöker jag inhämta kraft för att ta bussen och hämta upp Galne G..
Jag orkar inget mera säga mer än att det är igen lite mycket nu..

Inga kommentarer: