Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

fredag 8 juni 2012

Det susar i öronen

och det beror på stress..suck..idag skrev jag ett PM på ca 2h och jag hoppas jag fixar godkänt. Jag skrev A på förra..har oxå varit in och hämtat uppgifterna för Korankursen och sommaren kommer vara full av uppgifter och tyska.har inte kollat in uppgifterna för Helig Terror då den kursen startar på måndag...ingen rast&ingen ro..sorgligt, men jag vänjer mig säkert och hittar en strategi..i höst är det förhoppningsvis dags att börja jobba ca 20h/vecka+ heltidsstudier..jag behöver verkligen öva min tyska för jag inser hur fort jag glömmer bara nu när vi har 10 dagars uppehåll..kommer inte naturligt..

Jag hann med några timmar ute med barnen i solen oxå..vi har haft 28 grader varmt idag. De fann en gunga som hängde i träder därnere och lekte säkert i ca 2 h med denna gunga..vi spelade en omgång kubb, jag och maken..sjukt roligt!
Imorgon blir det en kaffe i staden med J på fm och därefter skriva PM. Söndag blir att oxå att skriva..

Inga kommentarer: