Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

torsdag 21 juni 2012

Avskyr

värme..jag blir som sagt sjuk varje gång..igår brakade åskan lös vid 23 och höll på till 00.30..jag kunde inte sova och temp i rummet var 28 grader..gick inte att öppna upp fönstren då det vräkte ner regn..sista gången jag kollade klockan var 01.30..och sonen vaknade 06..idag skulle vi åka och bada..tjena, kom ut imorse vid 09 och då var vädret riktigt svalt dvs. det blåste kalla nordanvindar..in igen då poolerna här inte är uppvärmda så såg jag framför mig blåskakandes småttar..nu är det dock kvavt och varmt..studierna? Jag ger snart upp..jag "jobbar" 150% men får stjäla åt mig några minuter här och där..nu när det är vansinnigt varmt så fastnar dock inget..jag får gå undan några timmar i helgen då maken kommer hem och är slut..familjeliv at its best;-)

Inga kommentarer: