Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

onsdag 11 februari 2009

Humöret och vädret dansar hand i hand

Det har varit några dagar av riktigt SKIT-väder, dvs snöblandat regn+starka vindar. Detta har inneburit-jag kommer inte ut..suck..och detta sätter sig direkt på mitt humör.Instängd med en vettvilling som klättrar på väggarna och en liten tjejja som nu vill vara med och gärna då i famnen. Det accepterar dock ej storebror så han vill oxå vara med. Lägga ner Livia på golvet går inte för då kommer huliganen i full fart och ska sätta sig på henne, alt peta ut ögonen. Ibland undrar jag om han förstår att hon är en levande varelse och inte en docka.

Idag hoppas vi på besök av en god vän R (från Usa) och hennes dotter Maia som är lika gammal som Gustaf. De har dock varit lite krassliga så lite senare idag får jag veta om det blir av.

Ja, just det, av Svenska Kyrkan blev inget då Gustafs näsa rann och han lät som ett ångtåg..men, det kommer en ny vecka så då får vi prova igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Mia...

Såg ditt inlägg på familjeliv och då hittade jag din blogg också. Trevlig!
Jag skickade dig ett mail till din inbox på familjeliv angående det du skrev om...

Mvh

"lily77" ;-)

Anonym sa...

Tack så mycket för den fina kommentaren och hälsningen. Hoppas att de är bra. Här är det lite väl mkt just nu. Men de ger sig nog efter det att jag varit i härnösand ännu en vecka :-) men alltid lika gruvsamt. Massa Kramar i från oss!