Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

söndag 15 februari 2009

Snön virvlar

Så är det söndag och familjen har slappdag. Ute virvlar snön men solen börjar bryta igenom men jag orkar inte gå ut, inte idag. Igår åkte vi till SCS (Shopping Center Sud) och besökte IKEA.Vi var dock ej de enda som hade den idéen och det var trångt och bökigt men lite fick vi med oss hem.Gustaf sprang runt och lekte kurragömma bland möblerna och Livia var på allt annat än gott humör men så är det med två små. Ett besök i mataffären på IKEA blev det så nu finns det lingonsaft, punschrullar,ahlgrens bilar och polly här hemma:-)

Nu längtar jag efter våren. Resan hem till Sverige är bokad och helgen som jag är hemma kommer bli hektisk men rolig. Bokat är långlunch med kära U och lördagen ska vi shoppa kläder till Jen. Dvs hon väljer och jag betalar;-)Söndagen blir att packa om och på måndagen hoppar vi tidigt på morgonen på tåget som ska ta oss till Arlanda och Wien igen. Tjejerna stannar här sedan i 2 veckor och flyger sedan hem med FamJ som stannar i 5 dagar hos oss. Det ska bli otroligt skoj och jag hoppas verkligen att vädrets makter står oss bi.Sedan är det bara några veckor kvar i Österrike innan det är dags att återvända till Sverige.

Ha en skön söndag!

Inga kommentarer: