Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

söndag 8 februari 2009

Egentid..

dvs inte vara mjölkossa, inte underhålla hemlige mannen (vara sällskap till hans dåliga filmer med PangPang, blod och biljakter eller en gammal film från 40-talet)Dock så ser vi dessa filmer på DVD för på TV är ett skämt..alla dessa bra serier på dubbad tyska..suck..

Inget IKEA blev det, vi orkade inte då hemlige mannen besiktigade bilen kl 07 en lördagsmorgon..klokt..inte..dessutom så var det typ 10 mindre småfel som måste åtgärdas så hemlige mannen var INTE idel solsken när han kom hem då vi nu igen måste lämna in den, boka tider etc..men, det är trots allt bättre än förra året då vi hade ett livsfarligt problem med vår nyinköpta (dock beg)bil..mannen fick bråka med bilfirman som vi köpt den på men det var STRUL med stort S..och vad kör vi då?En VOLVO V70 förstås..

Sonen var helt rabiat idag så det var med en lättnadens suck vi stoppade honom isäng efter att han badat och druckit kallsupar..Livia somnade vid 20 och jag hoppas att det var för natten..och här sitter jag och skriver.

Hemlige mannen har oxå fått mig att bli öldrickare av rang (halvt glas då och då med tanke på posenten och att jag ammar men vad jag hört så är öl bra för att stimulera mjölkkörtlarna). Tyckte inte om ölen när jag kom hit för några år sedan men nu tycker jag inte om vår halvfesiga öl hemma i Sverige.

Jo, just det-enligt söndagstradition så bankades det i lägenheten ovanpå..och min fråga till er som läser; vad bankade de?

Natti,natti säger jag nu.

Inga kommentarer: