Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

tisdag 10 juli 2012

Kan knappt tro det

men vi har ALLA fått sova EN natt nu..plötsligt har vi gått från utmattade till endast trötta;-) Sonen kommer vara hemma tom tisdag nästa vecka då han måste inta pencillin 3ggr/dag och för att fixa mina studier har jag fått kontakta A. som kommer hit imorgon eftermiddag för att se efter honom i några timmar. Med 10 VAB-dagar per år för hemlige mannen så är de snart slut etter dessa dagar-därutav att vi behöver någon som kan stötta i familjen då våra små ofta är sjuka. Om det har att göra med generna eller den generellt dåliga stadsluften eller en komb låter jag vara osagt. Idag står det städning och parkbesök på schemat för mig och honom. Jag ska oxå få instruktioner av grannen då jag ska passa två marsvin i två veckor och se efter hennes lägenhet då de far till Tunisien. Jag hoppas de små djuren kommer överleva då vi har en historik av sjuka (läs döda) marsvin i vår familj. Stort ansvar;-) Vädret fortsätter vara varmt, idag 28 grader och åska utlovat i em men nu kommer äntligen lågtrycket som ser ut att vara i en HEL vecka (och gärna mer för min del).

Inga kommentarer: