Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

onsdag 11 juli 2012

Sonen

har varit fantastisk idag. Vi var till parken och han följde med och handlade (dock fick jag muta med en grävare). Annars har han målat, myst, lekt med sin grävare och magneterna på kylskåpet. Han cyklade i över 45 minuter men klev av när det blev kullersten-det gjorde ont;-)När syrran kom hem slog det över förstås och plötsligt måste han skrika ut orden, springa runt som en tok och härja. När ska dessa små apor bli till civiliserade människor?!;-) I sinom tid, det vet jag från de stora tjejerna som kunnat sitta still i några år nu..Imorgon tror jag det blir ett besök på kära AMS (sonens utflykt) då jag fått ett brev som inte ens hemlige mannen förstår sammanhanget av..på eftermiddagen ska jag dra mig undan till tystnaden och försöka skriva ihop ett inlägg till kursen Helig Terror.

Inga kommentarer: