Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

onsdag 25 juli 2012

Förmiddagen spenderad på stora sjukhuset

och jag har träffat den kirurg som ska operera min fot. Tyvärr kan de ej göra det med lokal bedövning då det ser ut att vara en riktigt trasselhärva så det blir narkos..vilket jag brukar reagerar ganska starkt på när jag vaknat upp..hursom, det måste göras så jag kan börja gå ordentligt på foten igen. Fick välja själv när och det blir i början på oktober då jag är klar med tyskakurserna och E har kommit hit och fått lite rutin. De beräknar att jag behöver läka i ca 10 dagar sedan ska det vara ok..låter bra!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Då kan vi ligga med fot & ben i högläge ihop, min mini op är 1/10 9:15. Kram J

5 Vikingar är fler än 1 Joddlare sa...

Fniss..min är den 4/10..nu får ni snart komma hem tycker jag!!Kram

Anonym sa...

Jag är nog rädd att du får vänta några veckor till... sol och bad med egen strand tror inte barnen ger upp det i första taget!