Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

måndag 2 juli 2012

Våra barn är som förbytta

Första dagen gick bra. Jag fick sova ut och sov i ca 11h oavbrutet-så skönt. Vädret är dock riktigt skit då vi nu haft 29,1 som högsta i sovrummet i natt och jag lovar-man sover inget bra. Det ser inte ut att mattas av förrän efter helgen.

Vi var beredda på att barnen skulle reagera med tårar och frågor igår nu när stora-L åkt för gott men de var på otroligt bra humör när vi hämtade dem på dagis och det fortsatte hela kvällen. De verkar ha klarat omställningen bra och vi behöver bara få in rutinerna så kommer det funka alldeles utmärkt.

Igår skrev jag Koran-testet och det gick sådär men målet är godkänt. Idag måste jag skriva klart ett paper för att imorgon starta med nästa tema i andra kursen. Idag har jag tyska-prov men har inte läst ett jota. Det får gå som det går:-)

Inga kommentarer: