Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

torsdag 7 april 2011

Vilken dag

Lugnt på jobbet-tid till reflektion och eftertanke
PT-midjan har minskat 4 cm på en vecka. Fick mina pass och det kommer bli en prövning-men jag ser fram emot det.
Sprang ihop med en fd stridspilot (verkar vara ett häng för gamla F4-ingar)som inte klickade vem jag var förräns jag sade; jag har varit gift med din kusin. Jamen-visst hade du långt hår då? Eh-jag visste inte han hade koll överhuvudtaget då vi ikke umgicks;-)
Fick samtal från käraste S-nu gäller det: när 40 då på 40;-)samtalet gjorde dock att min chaufför från jobbet fick vänta-hon kom på att hon ej visste vart jag bodde och jag var bombis på att min telefon skulle vara ledig då det sällan ringer någon:-)
Vi fick till slut kontakt och jag fick iväg tre kartonger..de vägde dock för mkt, max 20kg och jag hade 25 kg-packa ur och ta med hem. 2390:- svenska rixdaler fattigare. Gick sedan en lov på COOP och hittade sommarskor till de små liven för 39:-/st-fynd!
Nu inväntar jag samtal från Kanada och käre John.
Imorgon full fart igen..

Inga kommentarer: