Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

lördag 30 april 2011

Hej Då Huset!



Idag hade jag hjälp av K och K..de överraskade mig när jag kom tillbaka från Wien med att säga; vi hjälper dig med att tömma huset, fixar släp och packar..behöver jag skriva att jag blev alldeles överväldigad och tårögd? Idag var det så dags att lämna vårt hus..exet svängde förbi och tog hand om lite av mina saker..samtidigt var det visning för två spekulanter. En spekulant hyr tsv tills vi vet hur försäljningen kommer löpa..känns skönt att ha någon som tar hand om huset istället för att det ska stå tomt.

En del av mitt möblemang hamnade här www.allmogeboden.se . Nu hoppas jag på få de sålda och få lite flyttpengar;-)


Imorgon är det loppis på Folkets Hus och jag hoppas få sälja en del..kommer få skjuts men misstänker att bilen hennes blir full så fina K erbjöd att jag kan ta hennes bil.

Jag inser att jag är lyckligt lottad som har ett starkt supportnät i staden. Jag blev inbjuden att fira Valborg med vännerna men tackade nej..är sliten då mkt händer och behöver förbereda för morgondagen.


Glad Valborg på er!

Inga kommentarer: