Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

fredag 15 april 2011

Nu blir det fredagsmys

Nu är det helg. Hemmagjord pizza väntar.
Det skaver lite här och där. Jag bar på ett tryck då det är så många om och men just nu.Försöker förhålla mig och inte ta in tankarna-jag bestämmer vad som är värt att tänka på. Enklare sagt än gjort. Jag är sliten efter att ha gått upp på natten och igår blev det sent..dessutom hade jag glömt att alarmet var på kl 06 imorse..gått och haft känslan av bakfylla hela dagen. Ikväll blir det tidigt i säng för oss alla då det är Tivolidag imorgon. Jag nyser och tror at jag oxå åker dit. Alla barnen var hemma idag och det gick över förväntan. Vi har en mycket envis 2,5 åring som trotsar, slår storebror och skriker nej. Men-nu kan jag le då det är sista trotset i frustration;-) De andra stegen kommer kännas de oxå men med de två stora som "resultat" så kommer det bli bra.
Jag längtar efter normalitet (vad det nu eg. innebär) men erkänner att jag är så glad att denna resande cirkus snart är över.

Inga kommentarer: