Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

måndag 4 april 2011

Nedräkning

som jag längtar. På måndag åker vi-jag&tjejerna för att sammanstråla med resten av familjen. Jag är sliten och tänker jag på allt då kraschar jag..därför gör jag små listor och tar en sak i taget. Denna vecka ska det packas i kartonger och skickas till östra riket. Jag försöker inte vara så duktig utan tränar på lättaste vägen ut men vad svårt det är. Avskyr min nitiska lojalhet till ditten och datten. Mönster är till för att brytas och jag hoppas kunna göra det..annars blir det tungt.
Idag skiner solen-har varit ute och fått strålar i ansiktet. Har huvudvärk idag-hade mindre i helgen-så stressrelaterat. Går till jobbet fräsch-vid lunch gör det ont i huvudet. Spänning i axlar och nacke och massor med småsaker att fixa. Intalar mig att snart är det över och ny framtid hägrar. Jag hoppas kunna stressa av och ta en sak i taget framöver.

Inga kommentarer: