Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

lördag 26 mars 2011

Träningsvärk och dagen efter trött

Vaknade 08 efter att ha somnat vid 22. Ettan ringde och hon är på väg för att sova hos mig då hon imorgon ska ha tjejkväll med simlaget på en restaurang i staden.
På tisdag åker jag till byn då det är utv-samtal, stannar över natten och åter staden på onsdagen. Onsdagen sover jag oxå borta fast då hemma hos xtra familjen då ex-maken tar min lägenhet. Evigt pusslande;-)
Denna vecka ska jag träffa en PT, fettbestämmas och försöka ge mig på ett träningsprogram. Längtar efter att springa men är skeptisk om det kommer funka då både knä och bäcken varit i bättre skick men om man startar mjukt så kanske..vill gärna göra en idrott ute istället för instängd på gym.
Räknar oxå dagarna nu då jag längtar efter de små och maken. Ser fram emot det äventyr som väntar runt hörnet och framför allt en vardag på ett och samma ställe.

Inga kommentarer: