Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

söndag 20 mars 2011

Barely alive

17h arbetade i helgen.
Är helt slut och inser att mitt framtida jobb INTE är reseledare. Allt gick dock bra, de var nöjda och många skratt har det blivit under helgen.
I fredags åkte jag ut till F4 och vi hade middag med gamla kompaniet i våra gamla lokaler som faktiskt har en del saker kvar sedan utflytt. Både vemodigt och roligt-jag skrattade konstant från 17.30-22.30. Hade ont i magen. Fantastiskt kul att höra alla berätta vad som hänt sedan nedlägningen och yrkena var många runt borden.
I lördags ringde telefonen kl 08och sedan har det varit full fart.
Dock hade jag en lucka på eftermiddagen men då ringde kära gamla lumparkompisen och lurade ut mig på isen på långfärdsskridskor i solen-jag har funnit min nya idrott. Fart, motstånd och utomhus. Vi hann oxå med att fika, skratta och sola näsan.
Middag på kvällen (arbete), stupa i säng och så iväg igen imorse. Mycket att fixa med, småsaker mest hela tiden.
Efterarbete och kl 16 kunde jag gå hem.
Nu tvätttid, gigantisk huvudvärk och jag måste verkligen städa.
Imorgon är det seminarium, på tisdag möten och packning och en födelsedag ska firas på kvällen. Onsdag avfärd mot fjällen (dock intensivt arbete) och hemåt till människobyn anländer jag på fredagkväll och då kommer tjejerna oxå.
Stanna karusellen-jag vill kliva av...sedan infaller dock en lugnare period. Hoppas jag;-)

Inga kommentarer: