Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

tisdag 1 mars 2011

Tänk så olika det kan vara

Första föreläsningen gick super-roligt utbyte med åhörarna, lite skratt och distans. Andra föreläsningen-mindre katastrof. Det tog endast typ 7 minuter innan jag insåg att här var det skepsis..Ikväll får jag fila lite på formuleringarna och hoppas på två bra genomförande imorgon. Dock så kräver det lite finess när man har 30 minuter på sig om allvarligt ämne att knyta ihop och synka vad jag vill att åhörarna ska ta med sig från föreläsningen. Det fanns de som spontant sade; det här behöver mer tid än vad det blev idag. Håller med.
Men,men sådant är livet.
Dessutom har jag många tåtar vid sidan om och mars kommer bli extrem från arbetssynpunkt. Hoppas att det lugnar ner sig sedan. Prövas i att prioritera.
Ikväll känns det som om jag har ett kärnkraftverk i huvudet...blir tidig kväll för att hämta kraft.
Nu håller jag tummarna för syrran som idag har BF-så spännande!

1 kommentar:

Mina sa...

din syster är nu så pass att tidigast torsdag em får något hända! Jag får faktiskt nästan lite panik om ha´n inte hinner hem. Mitt inlägg för några dagar sen var nog liiiiite väl kaxigt *skrattar*

Nu ska jag mysa med loppan sen är det nattinatt för oss båda, har en hel del dragningar i magen så jag får nog ta det lite lugnt *ler*
Kram