Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

onsdag 9 mars 2011

Ont i öronen

Kunde inte sova i natt då jag väntade på sms att allt gått bra. Det var en chansning då jag fick sms vid 19.30 att de åkt in-och 22.46 var det klart. Då var jag så uppspelt:-) Somnade vid 02, satte klockan för att inte hitta på en ny dygnsrytm. Denna förkylning sitter hårt, sover uruselt, ont i halsen och har använt en hel toarulle i natt för allt snor..Gnällig? Japp-det är jag. Hade inte för avsikt att behöva vara sjuk-men vem har det? Att vara sjuk gör oxå att tiden stannar till en stund och jag haft möjlighet att tänka på allt det som inte bara är rutiner och vardag. Hoppas få många stunder framöver med reflektion för nu springer tiden fram-det fanns en period i mitt liv då det var målet men nu vill jag stanna tiden och endast finnas i den.
Små projekt poppar upp om vad jag skulle vilja göra och stressen över att bli arbetslös känns inte så skrämmande just nu. Inser att möjligheten till att skifta riktning är en ynnest och jag har en lista på olika områden där jag tror mig kunna göra nytta i framtiden. Nu får vi se om det blir så-men drömma vill jag och jag tror att tänker man mycket på sina drömmar så kan de uppfyllas en dag;-)
Nu ska jag kravla mig tillbaka till sängen igen.

Inga kommentarer: