Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

torsdag 9 september 2010

Vad tiden flyger fram

Lite summering;
Tvåan har slutat simma-det blev för långa dagar och bilfärder.
Ettan satsar hårt på simningen, sjunger däremellan och funderar på at spela fotboll.
Trean fick klartecken från läkaren att örat ser ok ut men fortsätter förstås med sitt pencillin. Har oxå haft nedräkning-en stickers för varje dag mamma är borta och ikväll tog de slut så han&pappa hämtar mamma på flygplatsen imorgon.
Fyran lite bättre med bakre kindtand.
Maken är ok och frun har lovat honom egentid i helgen då jag gärna har småttarna även om det blir intensivt från inget till allt:-)
Imorgon jobbar jag halvdag innan jag startar 12.45 på Frösön och landar vid 17 i Wien. Helt otroligt, några tim på eftermiddagen och jag är hemma.

Det som står på programmet för veckan är rapportskrivning, fika med österrike-svenskar, tur till Bad Ischgl med maken, ev. kräftskiva med utlandssvenskarna och loppmarknad på söndagen med VBC. Hektiskt men roligt.
När jag återvänder till Svea så är det nytt område för analys, ny verksamhet och nya kontakter. Jag flyttar oxå första helgen i Svea och mina tjejer får vara bärhjälp;-) Men lite mys ska vi nog hinna med. Helgen därpå är jag åter i Wien. Anledningen till täta resor är att jag måste vara avslutande veckor i okt/nov i Sverige pga projektet då det snart avslutas. Vad som händer sedan står just nu skrivet i stjärnorna.

Nu nanna kudde och imorgon sover jag hemma.

Inga kommentarer: