Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

söndag 19 september 2010

Är detta sant?

Att vi varit INNE hela dagen utan att barnen fått oss alla att spåra ur?
De har börjat leka med varandra på Gustafs rum och det går flera minuter innan de ryker ihopa.
Äntligen;-)

Vi började dagen på VBC Loppmarknad och i sista sekund var vi fräcka nog att ta med oss några hyllvärmare här hemma och det tog typ 5 minuter så var en åkpåse såld, en halvtimme så var vår gamla "raketstol" ett stort schabrak till matstol som förstagångspapppan så gärna ville lägga ner en förmögenhet på när Gustaf var bebis-behöver jag säga att tvåan dvs fyran fått sitta i IKEAS 99:- stol och det har funkat super..
Men, som sagt idag såldes den..Hemlige mannen tror jag nog blev lite biten av köp/sälj för idag har vi roat oss med att storstäda lägenheten och han kom upp efter runda 2 i källaren så sade han; du-vi kanske kan sälja mera?!Säger den STORE samlaren av gammalt rat..nu kanske vi kan få lite Fengshui härhemma;-)

Vi planerar för runda modell större på IKEA nästa gång jag är hemma då Livia ska flytta ur spjälsängen och vi ska äntligen få flytta "hem" igen till vårt sovrum..ska det äntligen bli lite ordning?

Vi fick höra oxå att det kan ta upp till 6 månader innan man får besked om jobb (FN)..jag är så frustrerad och ska skriva kontrakt på lägenheten på fredag..Murpfhy lär väl hälsa på när jag fått handla upp ALLT då jag har inget att bilda hushåll med:-)

Imorgon susar jag norrut för 12 dagars arbete innan jag anländer Wien igen...och kanske är valet då avgjort och vi får veta om alliansen får fortsatt förtroende eller som de rödgröna återigen puttar bort de som städat upp i ekonomin under de mesta skakiga finansiella åren?Spännande är det iallafall vad svenska folket säger...hoppas att många tagit sig till vallokalerna för att ta SIN möjlighet att säga vad de tycker. En blank röst är bättre än ingen..

Inga kommentarer: