Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

onsdag 21 oktober 2009

Roligt besked i inboxen

Nu har vi AUPAIR (och nu vågar jag tro på det).
Vi välkomnar K från staden i Sveriges mitt-Östersund (lite roligt att hon är hemifrån).
Känns superbra då K verkar vara en mkt jordnära tjej med båda fötterna på jorden och dessutom är hon en stor talang inom handarbete-kanske jag kan få lära mig?!

Nu ska vi bara bestämma datum..

Jag sov uruselt inatt,hemlige mannen har en mkt viktig presentation idag och han lade sig 00 och klev upp 05..så 5 h sömn gör mig lite skakig..Livia är fortsatt hemma med mig,hon hostar fortfarande men äter superbra och det bör innebära att hon är på bättringsvägen.Nu på morgonen kommer fina grannen E och vi ska göra ett ryck och ställa i ordning Ks rum..Åh,vad detta känns roligt.

I eftermiddag kommer syster T och roar Lilla L så att jag kan vila lite..REDIGERAT:KOMMER INTE..HON SOV DÅLIGT INATT..EHH,JA DÅ ÄR JAG DÄR IGEN..MEN,JAG DÅ?Dvs detta händer hela tiden att när jag försöker hitta en lucka för återhämtning-så blir det ingen utan endast mer stress..därutav min utmattningsdiagnos..så skönt att ha en person xtra i hemmet där man har ett schema och kan lita på support för detta är ohållbart..

Dessutom så har Gustaf var på ett strålande humör i veckan,vi har fått många pussar,kramar och han vill bara gosa..tänk vilken skillnad det gör istället för hans megautbrott..

Inga kommentarer: