Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

tisdag 20 oktober 2009

Barnen sov till 07.30

Jag sov på soffan då Livias förkylning ej släpper och hon snarkar..hade babywatchen på så att jag kunde rusa upp om så behövdes..men,det behövdes inte..

Inköpt ny telefon då mina två andra bara gav upp..hade en mysig kväll igår,pizza och ett glas öl.

Fick ett medd på FB ang ett aupairtips och då Fru W har styrka och kraft så "tvingade" hon mig att ringa och det var en mkt trevlig tjej i andra änden av luren..dessutom är världen liten,hon kände till Fam Ws aupairs kompisar dvs de kommer båda söderifrån.

Nu har jag två högintressanta val, det som kommer bli avgörande är tiden de kan tänka sig att stanna..inser att jag behöver förmodligen lite längre tid av ro än bara till jul..i veckan ska det förhoppningsvis vara klart.
Vi ser framemot vår nya familjemedlem:-)

Inga kommentarer: