Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

söndag 11 oktober 2009

Mycket nu-till det bättre..

Sjukt ont i halsen-5:e dagen,hoppas nu bara att skiten bryter ut..

Medlemskap här; http://www.holmesplace.at/d/clubs/highlight.php?clubid=36 här ska det lyxas och även barnen kan få några roliga timmar..Gustaf ska jag ta med mig på turnen..

Barnvakt fixad,supertrevlig tjej som tar övernattning med de små..tänk att hemlige mannen och jag bara ska ha skoj i några timmar..funderar på Salzkammergut..

Tjejerna mår bra,mamma flyger hem till Sverige istället en vecka..oj,oj vad vi ska trycka smågodis,kärleksfilmer och bada (de är båda numera simdrottningar)Sova länge i dubbelsäng..mys,mys..

1 kommentar:

emma sa...

Hej! tråkigt att tjejerna inte kan åka ner men jag är samtidigt glad att du ska komma hem. och om du ska bo här så kan jag ju kanske få låna lilla L om hon följer med så kan ju du hitta på något med strotjejerna=)Kramar till dig och hela familjen!!!