Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

fredag 30 oktober 2009

So far so good

Första utlåtandet är att allt cirkulerar som det ska,cystan har ej växt utan är lika stor som alltid (1,8 mm). Dock,är man osäker på om den "knuffar" undan vävnader runt om (något tyskt ord som jag ej har koll på)och frågan är vilken påverkan den har på mig som biologisk varelse;-)och detta ska undersökas av neurolog på AKH och bedömas vidare i nästa vecka..Mina blodvärden var ok förutom järnet som ligger i underkant så nu ska jag "dricka järn"-brusisar..

Och så vill jag tipsa om superrea: www.ecozoom.se HALVA PRISET PÅ ALLT i webshopen under helgen. Ni som bor i Österrike-hon skickar hit oxå:-)

Min vän och fd kollegas webshop med ekologiska kläder bla jämtländska Lundhags superfina skjortor (ladda bambu för sommaren).
Jag älskar märket PRANA (betyder energi) ekologiskt och supersköna tryck..sockar av bambu är oxå superbra,tar bort odören (gissa om hemlige mannen har ENDAST dessa sockar).Kika in vet ja..

Nu blir det inga fler inlägg förrän tidigast söndag..nu ska vi mysa,shoppa IKEA,se på bio,äta italienskt och ev. besöka Napoleon Bonaparte i Schallaburg..en lagom hektisk helg men den kan bli som så att vi bara slappar oxå..vi får se hur vi känner..

1 kommentar:

En häxa på Vift sa...

Bra att den inte vuxit nåt, håller tummarna för att det fortsätter så.
Kram
/Nettan