Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

torsdag 29 oktober 2009

10 h sömn

fick jag inatt..somnade in totalt i soffan vid 20,hemlige mannen försökte väcka mig när han lade sig vid 22 men jag orkade inte förflytta mig..sedan sov hela familjen till 05.30..önskar jag kunde säga att jag är pigg och på G men är yrsligt trött idag...skönt dock att KUNNA sova och slappna av..vi avbokar Syster T som har en hektisk dag idag ändå och hon får vila sig iform för nästa vecka istället då jag behöver lite support på måndag..

I eftermiddag så åker jag då till MRT på Schwedenplatz..ska ta med mina gamla bilder och kreditkortet för detta lär bli dyyrrtttt..är inte nervös snarare mer avtrubbad och betvivlar att de hittar något..men,givetvis väcks minnen från från första röntgen där jag absolut fick ckockbesked om vad de funnit i min hjärna..nu håller jag tummarna att allt är ok men att det en check-up som kommer friskförklara mig ett tag framöver..

Inga kommentarer: