Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

fredag 16 oktober 2009

Dr N-dagens hjältinna

Efter en urusel natt-Gustaf vaknade 24 och ville sova i sin vagn.Livia vaknade 04 med blöjbyte och mat..sedan kunde jag ej somna om..kändes som om jag ville krypa ur kroppen..sade till hemlige mannen att nu får det vara nog-jag orkar inte mera..smsade Dr N som genast ringde upp och jag fick tid kl 11..nu tar hon ett helthetsgrepp på detta..kan nämligen vara så att jag har strul med neurohormoner,ev förhöjt prolaktin och kanske strul med mag/tarm då jag kräker så ofta..Fick remiss till MRT och ska oxåläggas in för utredning på stora sjukhuset om ca 10 dagar..
Det kan mycket väl finnas en biologisk förklaring till min svåra depression och nu påbörjas det att leta i hjärnan. Jag ska undersökas av en av Österrikes främsta neurodoktor...så nu ska det väl förhoppningsvis bli svar på några av våra frågor..
Dock så är det 3 veckors väntetid på hjärnröntgen fann vi just ut så nu får vi se om det blir något annat röntgencenter..tyvärr kommer jag ej kunna resa hem till tjejerna pga sjukhusvistelsen då jag nu en gång för alla hoppas kunna få svar på varför jag inte mår bra...

1 kommentar:

Anna-Stina sa...

Åh, vad bra att du ska undersökas ordentligt! Bara det att någon verkligen tar tag i hur du mår verkar jätteviktigt! Och dessutom en duktig läkare. Detta känns som ett steg i rätt riktning, tycker jag. Kram.