Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

lördag 28 juni 2008

Dagarna går..

Hej!

Har farit fram och tillbaka till Expon och det känns lite tråkigt att inte kunna få vara där självoch sälja..men, mina vänner har haft fullt upp och många positiva kommentarer har det blivit om utbudet-roligt!

Det har varit en stor krock att komma tillbaka till vardagen-från att vara helt själv i en säng med fasta rutiner till att vara mamma igen hela familjen är komplett.

Problemet för mina anhöriga är oxå att "jag ser pigg och fräsch ut" dvs har inget gipsat ben utan det känns mer som jag har stukat själen och detta kan ingen se. Tom hemlige mannen tycks tro att jag är som vanligt igen-men, det är ju nu det börjar...att försöka förstå de senaste veckornas våndor..

Jag har inte orkat tänka på allt som var med op men berättelse kommer så småningom men jag orkar inte just för tillfället. Hoppas på att nästa vecka blir lite lugnare utan måsten (förutom på torsdag då vi ska på UL i Ösd för lillbebben).

Hoppas ni har det skönt och bra!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Spännande med UL :-)

tante tutta sa...

Hei lille trendye snygga mamman..Du er så fin!

Ja,du ser virkelig jättebra ut..

Men inni deg behöver du tid til å bearbeide det du har gått igjennom..Det blir nok å ta tid,og det må du bare tillate..
Du har forresten noen utrulig skjönne onger, din aller minste mann sjarmet meg i senk fullstendig..Og jentene var flotte!

Og dine venninner..
U.. er en perle, kul å stå rygg mot rygg å jobbe som om vi kjente hverandre kjempebra..

Kram R

Og spennende med ultralyd! Blir det svampklänning,eller Bull rider?? Tror du det er ei som har lärt mye nytt etter expo??

Nina/Stjärnkraft sa...

Hej! Hittade till din blogg när jag googlade på "cysta corpus pineale", en diagnos jag fått mig levererad idag. Min "kompis" är c. 15 mm i diameter och viftades bort som "väldigt vanligt och ingenting att bry sig om". Hm..? Det jag hittat på nätet säger att cystor över 5 mm i diameter anses som STORA. Tänkte därför höra med dig, som har en del erfarenhet vid det här laget, om hur du tycker att jag ska förhålla mig till beskedet. Ska jag lita på vad läkare 1 säger eller skulle det vara smart att begära en second opinion..?

Det är ju ett tag sedan du skrev om din operation, så hur mår DU idag?