Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

tisdag 1 juli 2008

Bakslag och trött så in i bängens..

Idag så har allt gått på sparlåga...
Har fått en enorm sommarförkylning (tjejerna har den oxå)och allt går som i slowmotion..

Igår var vi tvungna att uträtta några ärenden på stan och inne på Apoteket började det snurra så jag fick sätta mig ner på golvet..kändes mkt olustigt och jag kände ångesten komma krypande för det var ju så här det började..jag tror dock det är graviditeten som spökar dvs mitt otroligt låga blodtryck (har varit nere i 80/40)..

Dagen har jag tillbringat i sängen, har sovit i omgångar och är igen supertrött..Jag blir otroligt irriterad på kroppen då jag önskar att jag kunde få vara som vanligt men inser att försöka rehabilitera sig är nog så svårt när man ej är gravid men att vara gravid, förkyld och nyop-det är lite för mycket..lägg sedan till 3 barn som önskar närvaro så inser jag att det är för mkt just nu..

Det blir en tidig kväll med hopp om nya krafter i morgon...

1 kommentar:

Anonym sa...

Huvva att du orkar!! Du får ta och ropa in lite hjälp! Så du får vila dej lite!